Opgelost door POSTNL: Betaald voor avondlevering maar geen pakket ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 541332
Gebruiker
Lette67
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn pakket zou eigenlijk vanmiddag bezorgd worden. Omdat ik niet thuis zou zijn, heb ik dit gisteravond met succes verzet naar avondlevering, waarvoor ik extra moest betalen. Vanavond zag ik dat de bezorger vertraging had en toen deze nog 1 adres van dat van mij verwijderd was (het was al ruim na 10 uur 's avonds) veranderde de status ineens naar levering de volgende dag. Ook morgen ben ik echter niet thuis en dus loop ik mijn pakket dan weer mis. Als avondlevering niet gegarandeerd kan worden, dien je geen extra kosten hiervoor in rekening te brengen of deze terug te storten.

De oplossing

Alsnog zorgen voor avondlevering morgen of anders mijn geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lette67
Datum
Uiteindelijke oplossing
Post.nl heeft mijn betaling voor avondlevering teruggestort en het pakket later alsnog bezorgd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen