Klacht POSTNL: Betaald voor bezorging 8 november tussen 18.00 en 22.00 maar geen pakket afgeleverd

Klachtnummer
# 331412
Gebruiker
Jos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Betaald voor bezorging 8 november tussen 18.00 en 22.00 maar geen pakket afgeleverd

De oplossing

Bezorgen 09 november tussen 18.00 en 20.00 en kosten terug betalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Peters,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de avondbezorging die niet is uitgevoerd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Uw IBAN-rekeningnummer
    - Tenaamstelling van uw IBAN-rekeningnummer
    - Uw e-mail adres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren