Opgelost door POSTNL: betaald

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 308184
Gebruiker
purple88
Datum
3 reacties

Details

De klacht

betaald om het pakket vanavond tussen 18.00 en 20.00 te ontvangen
zie nu op bezorgmoment dat ze het gewoon verplaatst hebben naar 20.45 en 21.45
kan dat zomaar????

De oplossing

minimaal een exuus en mijn geld terug

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Koopmans,

    Mijn excuses voor het niet op tijd bezorgen van uw pakket. De tijden welke wij aangeven, geven een indicatie weer: door omstandigheden kunnen deze wijzigen.

    Heeft u voor mij de Track en Trace-code van het pakket? Met deze code kan ik de status van uw pakket onderzoeken.

    In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    PostNL
  2. Auteur
    purple88
    Datum
    3SCFUS000122493
    Afgifte Sorteercentrum Onderweg Bezorgd Zending is bezorgd
    Bezorgd op
    Vrijdag 15 juni
    21:20 uur

    Bezorgadres
    R. Koopmans
    Kwekerijstraat 28
    8933 GA LEEUWARDEN

    Omschrijving
    12290823

    Toon details

    Retourlabel maken
    Regel het direct online met € 0,45 korting per pakket.
    Simpel zelf uitprinten en opplakken of dat laten doen op een PostNL locatie.
    Geef uw pakket binnen 5 dagen af op een PostNL locatie.
    Maak retourlabel
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Koopmans,

    Hartelijk dank voor de aanvullende gegevens. Ik wil u ten eerste mijn excuses aanbieden voor het feit dat het later is aangeboden dan in eerste instantie is gepland.

    U heeft betaald voor een avond bezorging. Zoals mijn collega eerder ook aangaf, is het aangegeven tijdvak een indicatie. Door bijzonderheden in de route kunnen deze tijden afwijken. Volgens mijn informatie is de zending die avond netjes bezorgd. We kunnen in dit geval dan ook niet overgaan tot een vergoeding van de kosten.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Uiteindelijke oplossing

Auteur
purple88
Datum
Uiteindelijke oplossing
niets
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen