Klacht POSTNL: Betaalde bestelling deels niet geleverd.

E. opnieuwproblemen

Een deel van mijn bestelling bij de webshop van postnl. (artikelnummer 391261) is niet geleverd, wél betaald - met Ideal, op 14 juli. Het gaat om 10 postzegels voor een totaalbedrag van € 8,70. Hierover heb ik twee keer contact gehad met de klantenservice: zonder resultaat. In het laatste contact is toegezegd dat het geld uiterlijk 14 augustus op mijn rekening zou staan. De gebruikelijke mail die aan levering voorafgaat ontving ik ook niet: de postbode lijkt nu dus niet het probleem.

Geld terug of postzegels leveren!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een deel van uw bestelling van de webshop nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens heb ik de bestelling gecontroleerd. De zegels die u nog niet heeft ontvangen, zijn nog niet verschenen. De levering vindt plaats vanaf 16 september 2019. U kunt dit ook bekijken via https://shop.postnl.nl/webshop/collect-club/postzegeluitgiften/beleef-de-natuur-bomen-bladeren-postzegelvel