Klacht POSTNL: Betaalde bestelling deels niet geleverd.

Klachtnummer
# 385045
Gebruiker
E. opnieuwproblemen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een deel van mijn bestelling bij de webshop van postnl. (artikelnummer 391261) is niet geleverd, wél betaald - met Ideal, op 14 juli. Het gaat om 10 postzegels voor een totaalbedrag van € 8,70. Hierover heb ik twee keer contact gehad met de klantenservice: zonder resultaat. In het laatste contact is toegezegd dat het geld uiterlijk 14 augustus op mijn rekening zou staan. De gebruikelijke mail die aan levering voorafgaat ontving ik ook niet: de postbode lijkt nu dus niet het probleem.

De oplossing

Geld terug of postzegels leveren!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een deel van uw bestelling van de webshop nog niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van uw gegevens heb ik de bestelling gecontroleerd. De zegels die u nog niet heeft ontvangen, zijn nog niet verschenen. De levering vindt plaats vanaf 16 september 2019. U kunt dit ook bekijken via https://shop.postnl.nl/webshop/collect-club/postzegeluitgiften/beleef-de-natuur-bomen-bladeren-postzegelvel

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen