Opgelost door POSTNL: betalen strafport

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 19118
Gebruiker
Perry van Leeuwen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

vandaag 3 kaarten met verzoek tot betalen strafport ,gedateerd 8-1-12, ontvangen zonder verdere poststukken waarop deze strafport betrekking kan hebben.
Ik ga geen strafport betalen voor post die ik niet ontvangen heb ?

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Leeuwen,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. U heeft drie portokaarten ontvangen maar (nog) niet de bijbehorende zending. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Namens PostNL mijn excuses hiervoor.Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken heb ik een melding gemaakt voor de productmanager van porteninning. U kunt de kaarten, zonder de grijze sticker, met de melding: afgeboekt i.o.m. klantenservice 11-01-2013, retour zenden. Een enkele keer wordt er nog wel een herinnering gestuurd, mocht dit gebeuren dan hoeft u hier verder niets mee te doen.Nogmaals mijn excuses voor het hierdoor ontstane ongemak. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de postbezorging.Met vriendelijke groet,Mirjam
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Perry van Leeuwen
    Datum
    Fouten worden gemaakt, de klantvriendelijke opstelling is te prijzen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Perry van Leeuwen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen