Opgelost door POSTNL: betalen strafport

# 19118
Perry van Leeuwen

vandaag 3 kaarten met verzoek tot betalen strafport ,gedateerd 8-1-12, ontvangen zonder verdere poststukken waarop deze strafport betrekking kan hebben.
Ik ga geen strafport betalen voor post die ik niet ontvangen heb ?

Geachte heer Van Leeuwen,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. U heeft drie portokaarten ontvangen maar (nog) niet de bijbehorende zending. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Namens PostNL mijn excuses hiervoor.Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Zoals afgesproken heb ik een melding gemaakt voor de productmanager van porteninning. U kunt de kaarten, zonder de grijze sticker, met de melding: afgeboekt i.o.m. klantenservice 11-01-2013, retour zenden. Een enkele keer wordt er nog wel een herinnering gestuurd, mocht dit gebeuren dan hoeft u hier verder niets mee te doen.Nogmaals mijn excuses voor het hierdoor ontstane ongemak. Vanzelfsprekend vernemen wij het graag mocht er toch weer iets mis gaan met de postbezorging.Met vriendelijke groet,Mirjam
    Perry van Leeuwen
    Fouten worden gemaakt, de klantvriendelijke opstelling is te prijzen.