Ik ontving gisteren 20-02-2014 een kaart , d.d. 17-02-2014, van post.nl om onvoldoende gefrankeerde verzonden of ontvangen post te betalen ten bedrage van euro 1,92. Ik heb via postnl.nl/betalen geprobeerd de betaalcode in te voeren en postcode,om info te krijgen over het betreffende poststuk. Dit werkte niet dus ik weet niet om welk poststuk het gaat.
De oplossing
Om welk poststuk gaat het nou.
5 reacties
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte mevrouw Martens,Hartelijk dank voor uw melding. Uit uw bericht maak ik op dat u een portokaart heeft ontvangen en niet weet waarvoor. Zoals telefonisch afgesproken geef ik via deze weg nog een korte uitleg.De portokaart die u heeft ontvangen is voor een poststuk dat door u is verzonden naar Academisch Ziekenhuis Maastricht Bureau Patientenregistratie. Op dit poststuk bent u helaas vergeten een postzegel te plakken.Via de telefoon heeft u aangegeven dat dit inderdaad klopt en zorg draagt om dit af te handelen. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Hanneke PostNL Klantenservice
Auteur
GMM
Datum
Snel afgehandeld en goed.
Auteur
GMM
Datum
Snel afgehandeld en goed.
Auteur
POSTNL
Datum
-
Auteur
GMM
Datum
Goed en snel opgelost.
Uiteindelijke oplossing
Auteur
GMM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.