Opgelost door POSTNL: betalen van portokosten

Ik ontving gisteren 20-02-2014 een kaart
, d.d. 17-02-2014, van post.nl om onvoldoende gefrankeerde verzonden of ontvangen post te betalen ten bedrage van euro 1,92.
Ik heb via postnl.nl/betalen geprobeerd de betaalcode in te voeren en postcode,om info te krijgen over het betreffende poststuk. Dit werkte niet dus ik weet niet om welk poststuk het gaat.

Om welk poststuk gaat het nou.

Geachte mevrouw Martens,Hartelijk dank voor uw melding. Uit uw bericht maak ik op dat u een portokaart heeft ontvangen en niet weet waarvoor. Zoals telefonisch afgesproken geef ik via deze weg nog een korte uitleg.De portokaart die u heeft ontvangen is voor een poststuk dat door u is verzonden naar Academisch Ziekenhuis Maastricht Bureau Patientenregistratie. Op dit poststuk bent u helaas vergeten een postzegel te plakken.Via de telefoon heeft u aangegeven dat dit inderdaad klopt en zorg draagt om dit af te handelen. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Hanneke
    GMM
    Snel afgehandeld en goed.
    GMM
    Snel afgehandeld en goed.
    Goed en snel opgelost.