Opgelost door POSTNL: betalen van portokosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51671
Gebruiker
GMM
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ontving gisteren 20-02-2014 een kaart
, d.d. 17-02-2014, van post.nl om onvoldoende gefrankeerde verzonden of ontvangen post te betalen ten bedrage van euro 1,92.
Ik heb via postnl.nl/betalen geprobeerd de betaalcode in te voeren en postcode,om info te krijgen over het betreffende poststuk. Dit werkte niet dus ik weet niet om welk poststuk het gaat.

De oplossing

Om welk poststuk gaat het nou.

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Martens,Hartelijk dank voor uw melding. Uit uw bericht maak ik op dat u een portokaart heeft ontvangen en niet weet waarvoor. Zoals telefonisch afgesproken geef ik via deze weg nog een korte uitleg.De portokaart die u heeft ontvangen is voor een poststuk dat door u is verzonden naar Academisch Ziekenhuis Maastricht Bureau Patientenregistratie. Op dit poststuk bent u helaas vergeten een postzegel te plakken.Via de telefoon heeft u aangegeven dat dit inderdaad klopt en zorg draagt om dit af te handelen. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Hanneke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    GMM
    Datum
    Snel afgehandeld en goed.
  3. Auteur
    GMM
    Datum
    Snel afgehandeld en goed.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    -
  5. Auteur
    GMM
    Datum
    Goed en snel opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GMM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen