Klacht POSTNL: Betalen van verzendkosten

Klachtnummer
# 147624
Gebruiker
Boris
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 2 verzoeken ontvangen om verzendkosten te betalen, betreft onvoldoende postzegels op ontvangen post.
In de gegevens die ik heb opgezocht is het dezelfde brief.
Het adres wat erop staat is onjuist en ik ben niet van plan om te gaan betalen wat een ander mij toestuurt.
Op de kaarten van de post staat mijn naam ook verkeerd .
Volgens mij gaat e.e.a. niet goed.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw De Zoete,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat u 2 portokaarten heeft ontvangen voor 1 brief en dat de adressering niet juist was. Ik snap dat dit vervelend is en wil u hier graag over informeren.

    Volgens mijn gegevens was de straat inderdaad niet juist geschreven door de verzender. We bezorgen echter op postcode en huisnummer zodat de zending dan alsnog aan kan komen.

    Ik begrijp dat u in dit geval de kosten niet wilt betalen. U mag daarom de kaarten naar ons terug sturen door de sticker te verwijderen, de datum van vandaag erop te vermelden en de melding ‘afgeboekt iom KS’. Als u de kaarten dan in de oranje brievenbus doet, regelen wij het verder en voorkomt u een herinnering.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen