Opgelost door POSTNL: Betalen voor iets wat post NL verkeerd heeft bezorgd

angry Opgelost
MiiDanielle

Vandaag was er een pakket bezorgd bij de buren. Dus ik haal het af en bleek dat er een andere naam op stond. Ik was al verbaasd dat er een pakket werd bezorgd, want ik had niks besteld. Ik heb het pakket open gemaakt en er stond op de pakbon een compleet ander adres. Dus ik klantenservice gebeld. 20 min aan de telefoon moeten wachten. Kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon, maar diegene kon ik amper verstaan vanwege wat gebrekkig Nederlands. Maar goed, dat ter zijde. Ik mijn verhaal uitgelegd en werd me verteld dat ik het pakket maar moest laten opsturen maar dat de kosten voor mijn rekening is. Wat ben je dan voor een achterlijk bedrijf. Jullie bezorgen een pakket verkeerd en dan moet ik het ten 1e maar zelf oplossen en ten 2e voor betalen?! Ik ben helemaal klaar met jullie fouten, want dit is niet mijn 1e klacht naar jullie.

Dat het pakket maar hier word opgehaald en het jullie het zelf maar oplossen. Ik kan er niks aan doen dat jullie een pakket verkeerd leveren.

MiiDanielle
    Ik wil per direct een antwoord hebben. Het gaat wel om een pakket van iemand anders, die daar op aan het wachten is.
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw adres. U geeft aan dat u een pakket ontvangen heeft dat niet voor u bestemd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij indenken dat u enigszins verbaasd bent over deze situatie. Toch moet ik u mededelen dat het pakket door ons op het juiste adres geleverd is. De afzender van het pakket heeft het pakket aangemeld met uw adres. Binnen onze processen is het adres onveranderd gebleven. Dat betekent dat de afzender waarschijnlijk zelf een fout met de adressering gemaakt heeft. Doordat het pakket door ons op het juiste adres is afgeleverd kan ik er niet voor zorgen dat het pakket bij u afgehaald wordt. U kunt het beste contact opnemen met het bedrijf dat dit pakket verstuurd heeft voor een eventuele oplossing.

MiiDanielle
Ik heb gister telefonisch contact opgenomen met 1 van jullie medewerkers. Zij heeft mij goed kunnen helpen en het pakket is netjes vandaag opgehaald. Dat ik nu deze achterlijke reactie op terug krijg 2 dagen later pas en word gezegd dat jullie niks kunnen doen?! Zegt al genoeg over jullie onderlingen communicatie. De mevrouw die ik gister aan de telefoon had heeft namelijk alles geregistreerd over het gebeuren. Die gene die mij heeft geholpen mag blijven. Voor de rest zijn jullie echt een waardeloos bedrijf, met een communicatie van niks. En nogmaals door mij nu te vertellen dat jullie niemand kunnen sturen en ik het zelf maar moet oplossen.. echt hoe durven jullie. Ik heb kei hard bewijs erbij gestuurd dat het een compleet andere adres is. Dus jullie horen het zelf optelossen en het is jullie fout! Echt waardeloos bedrijf. Vind het gewoon rot dat haast alle pakketten en post via jullie gaan. En dat jullie nog niet failliet zijn gegaan na duizenden klachten.. snap ik ook nog niet.