Opgelost door POSTNL: betalen voor ontvangen post door te weinig post zegels

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 485679
Gebruiker
Paul78
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 23-09-2020 hebben mijn vriendin en ik een kaart ontvangen van post nl ,hier stond op dat de eerder ontvangen geboorte kaart te weinig postzegels heeft ,?
En of wij 3,64 wilde over maken .dit ga ik niet doen heb 20 min aan de lijn gehangen maar geen gehoor .
Hoe gaan we deze belachelijke regel op lossen .

Of kan ik post nl ook een factuursturen van de service beurt van me auto .want ik te weinig bij me .

Klinkt zeer onlogisch.
Dus hoop op een antw .
Mvg
P.a.jansen

De oplossing

telefonisch contact post nl

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een portokaart die u heeft ontvangen. U bent het niet met de kosten eens. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u niet op deze kosten zit te wachten. Wanneer de afzender niet bekend is, wordt de kaart automatisch naar de geadresseerde gestuurd in de veronderstelling dat deze de situatie samen met de afzender kan afhandelen. In dit geval lijkt mij dat overbodig. Daarom heb ik de kosten voor u afgeboekt. De portokaart en een eventuele herinnering van de kosten mag als niet verzonden worden beschouwd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul78
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes en snel opgelost door post nl
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen