Klacht POSTNL: Betaling aan klant door PostNL

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 383076
Gebruiker
René
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waarom duurt het bij PostNL zo lang om je geld te ontvangen als je onder rembours iets verzend waarbij ontvanger moet betalen. Vind het belachelijk dat anno 2019 dit niet in een paar dagen geregeld kan zijn. Volgens mij in dit digitale tijdperk kan dat veel sneller.

De oplossing

Meegaan in het digitale tijdperk en klantvriendelijker worden ipv afgescheept worden met simpele antwoorden zoals, helaas kunnen we nu niets voor u betekenen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het ontvangen van het remboursbedrag. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zodra het pakket is uitgereikt ontvangt u dit bedrag binnen 10 werkdagen. Ik heb niet de mogelijkheid om dit proces te versnellen. Ik zie dat het pakket op 6 augustus is opgehaald door de geadresseerde bij een PosNL locatie. U hoort dit bedrag uiterlijk 20 augustus te ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u verzoeken om contact met ons op te nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
René
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vraag blijft, los van de oplossing waarom, anno 2019, betalingen niet sneller kunnen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen