Klacht POSTNL: Betaling aan klant door PostNL

content Niet opgelost
René

Waarom duurt het bij PostNL zo lang om je geld te ontvangen als je onder rembours iets verzend waarbij ontvanger moet betalen. Vind het belachelijk dat anno 2019 dit niet in een paar dagen geregeld kan zijn. Volgens mij in dit digitale tijdperk kan dat veel sneller.

Meegaan in het digitale tijdperk en klantvriendelijker worden ipv afgescheept worden met simpele antwoorden zoals, helaas kunnen we nu niets voor u betekenen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het ontvangen van het remboursbedrag. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zodra het pakket is uitgereikt ontvangt u dit bedrag binnen 10 werkdagen. Ik heb niet de mogelijkheid om dit proces te versnellen. Ik zie dat het pakket op 6 augustus is opgehaald door de geadresseerde bij een PosNL locatie. U hoort dit bedrag uiterlijk 20 augustus te ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik u verzoeken om contact met ons op te nemen.

René
Vraag blijft, los van de oplossing waarom, anno 2019, betalingen niet sneller kunnen.