Klacht POSTNL: Betrouwbaarheid postbezorging in het geding.

J.P.S. Mooij

Post (veel) te laat bezorgd. Op 31 januari ontvangen:
a. betalingsherinnering ANWB d.d..7 januari en duplicaat nota d.d. 17 januari;
b. KRO Magazine voor week 5 komt op de laatste dag; nieuwe gids was al
binnen.
c. Plus Magazine arriveert circa 1 week later dan normaal.

Orde op zaken stellen, zodat dit niet meer zal voorkomen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat uw post vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Hier wil ik graag een melding over aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Op welke datum heeft u de KRO gids en de Plus magazine uiteindelijk ontvangen en wanneer zijn ze verzonden?

- Staat er op de poststukken de melding PostNL Port betaald of staat er een streepjescode op de post?

- Wat is uw e-mail adres?