Klacht POSTNL: Betrouwbaarheid postbezorging in het geding.

Klachtnummer
# 421623
Gebruiker
J.P.S. Mooij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post (veel) te laat bezorgd. Op 31 januari ontvangen:
a. betalingsherinnering ANWB d.d..7 januari en duplicaat nota d.d. 17 januari;
b. KRO Magazine voor week 5 komt op de laatste dag; nieuwe gids was al
binnen.
c. Plus Magazine arriveert circa 1 week later dan normaal.

De oplossing

Orde op zaken stellen, zodat dit niet meer zal voorkomen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat uw post vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Hier wil ik graag een melding over aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Op welke datum heeft u de KRO gids en de Plus magazine uiteindelijk ontvangen en wanneer zijn ze verzonden?

    - Staat er op de poststukken de melding PostNL Port betaald of staat er een streepjescode op de post?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen