Klacht POSTNL: Bewaarservice en nog komt er post via postnl

Klachtnummer
# 123339
Gebruiker
Aaltjen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor twee weken postbewaarservice afgesloten, nou de brieven komen gewoon. Ja en ze staan op mijn naam. Ik heb contact via Twitter gezocht maar daar krijg je alleen te horen excuses. Fijn als er iemand anders tijdelijk in je woning zit en er gewoon post komt wat niet voor iedereens ogen bestemd is.
Ik betaal voor die service alleen wordt hij dus niet verleend. Ik betaal 23,45 voor twee weken post bewaren en ze houden het niet eens vol schandalig.
O ja en geen telefonisch contact opnemen voor maandag we zitten nu in het buitenland.

De oplossing

Tenminste de volgende keer als ik er gebruik van wil maken de eerste week gratis of dan wel mijn geld terug van deze weken. Dus de 23,45.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Braakhekke,

    Uit uw bericht begrijp ik de post niet is bewaard, ondanks de Bewaarservice.

    Ik zie dat u via Twitter reeds contact met ons heeft gezocht.. Naar aanleiding van dit contact is een klacht voor u aangemaakt en is dit bij de verantwoordelijke personen terechtgekomen. Zij worden aangesproken op deze fout. Van deze klacht ontvangt u nog een terugkoppeling. Ik wil u vragen deze terugkoppeling af te wachten.

    Kunt u aangeven of alle post niet werd bewaard, of alleen een deel van de post gedurende de periode van de aangevraagde Bewaarservice? Aan de hand hiervan kan ik een verzoek doen tot restitutie.

    Uw reactie zie ik graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Raffika
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen