Klacht POSTNL: Bezeikt door postnl

Gabberbearkuh

Douchecabine gekocht online bij de gamma.
Postnl zou het mij de volgende dag thuis bezorgen krijg je de dag dat de douchecabine moet binnen komen een bericht smorgens dat ze tussen 17:00 en 20:00 komen leveren. En vervolgens dit bericht.... Beste klant, Onze chauffeur is twee uur vertraagd op het door ons gecommuniceerde levervenster. Houdt u rekening met een vertraagde levering. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet PostNL Extra@Home. En daarna krijg ik weer een bericht dat ze het niet kennen leveren dat ik nieuwe afspraak moest maken en vervolgens daarna dat ze binnen 30 minuten zouden komen... Nou dikke lolly ik wil mijn geld terug

Mijn verzendkosten zou ik terug willen
En bedankt.............

Geachte heer, mevrouw Lemmens,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat uw zending vertraging heeft gehad. U zou nu graag uw verzendkosten terug zien. Graag informeer ik u hierover.

In uw bericht schrijft u dat het is verzonden via Extra@Home. Wanneer u klachten of vragen hebt daarover kun je het beste contact opnemen met hen aangezien zij een eigen klantenservice hebben. U kunt ze bereiken op telefoonnummer 088-2363764 of terecht op de website: https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/bezorging-pakketten/extra-at-home.
    De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 16.00 uur.

Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Irene
    PostNL