Klacht POSTNL: Bezorg afspraak niet nagekomen

Klachtnummer
# 363486
Gebruiker
Liono0o
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is weer te laat, ondertussen is het 21:00 terwijl de bezorgtijd tot 18:00 zou zijn.
Helaas is dit een enorm veel voorkomend probleem.

De oplossing

De service verbeteren, pakket bezorgen binnen genoemde tijd, klachtenformulier 24/7 beschikbaar houden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waar uw zending is. Uw zending is bij ons het sorteerproces ingegaan maar het is mij niet duidelijk wanneer het pakket bij u aankomt. Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Dit onderzoek kan worden opgestart door onze opdrachtgever, de afzender. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor eventuele vervolgstappen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen