Klacht POSTNL: Bezorg afspraak niet nagekomen

Liono0o

Pakket is weer te laat, ondertussen is het 21:00 terwijl de bezorgtijd tot 18:00 zou zijn.
Helaas is dit een enorm veel voorkomend probleem.

De service verbeteren, pakket bezorgen binnen genoemde tijd, klachtenformulier 24/7 beschikbaar houden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waar uw zending is. Uw zending is bij ons het sorteerproces ingegaan maar het is mij niet duidelijk wanneer het pakket bij u aankomt. Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Dit onderzoek kan worden opgestart door onze opdrachtgever, de afzender. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender voor eventuele vervolgstappen.