Klacht POSTNL: Bezorg problemen bij postnl

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 449039
Gebruiker
paco10
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte Hr/Mw.Mijn pakket is 15-05 aangekomen op het lokale bezorg kantoor.(zie Wereldwijd volgen van pakketten)15 mei 2020 17:37
Aankomst bij het lokale bezorgkantoor.16-05 is het pakket ontvangen bij bezorgkantoor(zie 16 mei 2020 01:37 Item ontvangen bij bezorgkantoor (Land: NL)Als het problemen geeft om mijn pakket te bezorgen kan ik het ook zelf ophalen maar waar kan ik het dan ophalen????.

De oplossing

Adres geven waar ik mijn pakket zelf kan ophalen,graag met spoed.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket uit het buitenland. U heeft het pakket tot op heden niet ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap dat u uw pakket graag zo snel mogelijk in ontvangst wilt nemen. Uw pakket is op vrijdag 15 mei in Nederland aangekomen. Tot mijn spijt moet ik u mededelen dat er problemen zijn met het aflezen van het verzendlabel. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld een beschadiging. Op dit moment kunnen uw adresgegevens nog niet aan de barcode worden gekoppeld waardoor u het pakket niet kunt volgen en wij het pakket niet kunnen verwerken. Indien mogelijk wordt het probleem door de medewerkers van het sorteercentrum opgelost aan de hand van de gegevens die op het pakket zelf staan. Als de medewerkers de situatie niet kunnen oplossen aan de hand van het pakket zelf moet het pakket retour afzender worden gestuurd.

    Het pakket ophalen bij het sorteercentrum is niet mogelijk. Vanwege veiligheidsmaatregelen zijn deze locaties enkel toegankelijk voor bevoegd personeel. Daarnaast zijn er zoveel pakketten op het sorteercentrum aanwezig dat het vrijwel onmogelijk is om uw specifieke pakket daar tussenuit te halen.

    U kunt de afzender van het pakket vragen om dit probleem aan te kaarten bij de postorganisatie in het land van herkomst. Wellicht kunnen zij een herstelactie aan ons doorgeven. Dat zou het oplossen van het probleem kunnen bespoedigen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
paco10
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contact opnemen met de geadresseerde maar dat heb ik al gedaan. Gegevens daarvan heb ik doorgegeven aan Postnl . Ik wacht af en hoop een oplossing bij Postnl. Met vriendelijke groet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen