Opgelost door POSTNL: Bezorgd na 10 dagen in het zelfde postcodegebied.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 373285
Gebruiker
Maatje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Brievenbuspost. Op donderdag heb ik post in de oranje brievenbus gedaan in de veronderstelling dat de felicitatiekaart de dag daarop bezorgd zou worden op het aangegeven adres. Beide adressen liggen in hetzelfde postcodegebied (3300) en de daarom is de pst ook gedeponeerd in het daarvoor gestemde gedeelte.
De felicitatiekaart kwam op de zaterdag van de week daarop pas op het adres aan van de geadresseerde. Is dit normaal ?
Mijn schoonouders hadden voor het zelfde adres en voor de zelfde gelegenheid op de zelfde dag met de (uiteindelijk) zelfde ervaring een felicitatiekaart op de post gedaan in zo'n welbekende oranje brievenbus.

Het gaat hier om de afzender(s) in Sliedrecht en de ontvanger in Dordrecht / Dubbeldam.

De oplossing

Graag een reactie van PostNL.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een enkele keer ontstaat er wat vertraging in de sortering, in dat geval wordt deze post alsnog binnen vier werkdagen bezorgd. Mocht het een keer toch langer duren, dan hoor ik graag van u. Dan kan ik hier namelijk een melding van maken voor u zodat mijn collega's hier beter op kunnen letten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maatje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen