Klacht POSTNL: bezorgdag

Klachtnummer
# 144767
Gebruiker
re
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb via internet een pakket besteld dat via post.nl bezorgd zou worden. Op de dag van de bezorging was ik niet thuis. Op de site van post.nl niet thuis, heb ik keurig binnen de termijn aangegeven wanneer ik mijn pakket bezorgd zou willen hebben. De volgende dag is de bezorger gewoon weer langs gekomen toen ik niet thuis was . Nu kan ik mijn zware grote pakketten gaan ophalen. Ik laat t niet voor niks thuis bezorgen. De site waar je aan kan geven wanneer je jouw pakket wilt ontvangen, heeft geen enkele zin. Ze doen er bij post.nl niks mee. En dit is niet de eerste keer dat t ons overkomt. Waardeloos!

De oplossing

Dat men de niet thuis site ook gebruikt en bezorgd op de dagen die aangegeven worden. Haal anders deze mogelijkheid van de site af als je er toch niks mee doet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Heida,

    Uit uw bericht begrijp u niet thuis was op het moment van bezorging en dat de bezorger op het moment van de 2e bezorging niet binnen de tijd is gekomen, wat u een dag eerder heeft aangegeven op onze website.

    Het is natuurlijk heel begrijpelijk dat u het vervelend vindt. Onze bezorgers zijn afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route. Hierdoor kan het voorkomen dat een bezorger eerder of later is dan de aangegeven bezorgtijd. Helaas was dit ook bij u het geval.

    Ik wil je hierbij mijn excuses aanbieden voor het ongemak welke dit bij u heeft veroorzaakt.

    Met vriendelijke groet,
    Femke
    Klantenservice PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?