Klacht POSTNL: Bezorgdatum 'onbekend'

Mimi

Mijn pakket zou vandaag aankomen tussen 12:30 en 14:30 uur, ik zie nu echter dat ineens de bezorgdatum veranderd is naar 'onbekend'. De straat ligt momenteel gedeeltelijk open, maar de normale post is gewoon bezorgd en mijn deur is nog prima te bereiken. Mij bekruipt het gevoel dat de pakkettenbezorger niet een extra paar meters wil lopen om het pakketje tijdig af te geven. Als wordt gewacht met aflevering totdat de straat weer helemaal dicht is, zal het nog een aantal maanden duren voordat mijn pakket wordt bezorgd! Bovendien staat er in het depot alweer een volgend pakket gereed dat morgen als bezorgdatum heeft... Ik wil graag weten waarom de bezorgdatum is gewijzigd en waarom het onbekend zou zijn.

Dat de pakketten op tijd bezorgd worden.

Geachte mevrouw Wong, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb naar de scangegevens van uw pakketten gekeken en volgens onze informatie is zending 3SASOS0852810 op 7 januari afgeleverd en pakket 3SASOS0854641 op 8 januari. Het ziet er naar uit dat er bij deze pakketten gewoon aan de bezorgverplichting is voldaan en op tijd zijn afgeleverd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Irene