Klacht POSTNL: Bezorgdatum blijft nu al een week op onbekend staan

Klachtnummer
# 577367
Gebruiker
Noraah
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 10 januari de inklarinfskosten betaald voor mij pakket zijn nu 7 dagen verder en nog steeds staat er bezirgdatum onbekend. Terwijl er wordt aangegeven na het betalen dat je pakket binnen 4-6 dagen wordt geleverd. Cobtact gehad met postnl klantenservice en die geven aan sat het bij de afdeling inklaringen ligt. Vind het maar vreemd allemaal.

Gewenste oplossing

Graag wil ik weten 2aarom het nog op de afdeling inklaring ligt terwijl ik al eem week geleden de kosten heb betaald. Vervolges krijg ik een melding dat ik het pakket binnen 4-6 dage in huis heb, daar klopt dus helemaal niks van.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u uw pakket uit het buitenland nog niet heeft ontvangen. Momenteel is het bij de afdeling import erg druk waardoor het langer duurt voordat u uw pakket in ontvangst kunt nemen. Dat proces kan ik ook niet bespoedigen. Ik wil u adviseren om regelmatig de track en trace pagina te controleren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen