Klacht POSTNL: Bezorgdatum blijft nu al een week op onbekend staan

Noraah

Ik heb op 10 januari de inklarinfskosten betaald voor mij pakket zijn nu 7 dagen verder en nog steeds staat er bezirgdatum onbekend. Terwijl er wordt aangegeven na het betalen dat je pakket binnen 4-6 dagen wordt geleverd. Cobtact gehad met postnl klantenservice en die geven aan sat het bij de afdeling inklaringen ligt. Vind het maar vreemd allemaal.

Graag wil ik weten 2aarom het nog op de afdeling inklaring ligt terwijl ik al eem week geleden de kosten heb betaald. Vervolges krijg ik een melding dat ik het pakket binnen 4-6 dage in huis heb, daar klopt dus helemaal niks van.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u uw pakket uit het buitenland nog niet heeft ontvangen. Momenteel is het bij de afdeling import erg druk waardoor het langer duurt voordat u uw pakket in ontvangst kunt nemen. Dat proces kan ik ook niet bespoedigen. Ik wil u adviseren om regelmatig de track en trace pagina te controleren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.