Klacht POSTNL: Bezorgdatum van PostNL is nooit te vertrouwen!

Klachtnummer
# 302257
Gebruiker
A M J Heuvelmans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zaterdag een pakket aangeboden bij servicepunt postnl. Primera in Winkelcentrum Schuytgraaf in Arnhem. Volgens Track & Trace code zou dit bezorgd worden dinsdag 1 mei. Later stond er ineens wordt WOENSDAG 2 MEI bezorgd. DIT IS NIET DE AFSPRAAK POSTNL !!

De oplossing

Ik eis een verklaring en een financieele vergoeding voor deze traagheid !

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Heuvelmans,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending naar een antwoordnummer heeft bezorgd maar dat deze nog niet is aangekomen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een zending naar een antwoordnummer gaat via een andere route. Deze zendingen worden op het depot verzameld en daarna in 1x naar de webshop gestuurd of door de webshop opgehaald. Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze zending op 1 maart is bezorgd bij de webshop.

    U heeft geen verzendkosten voor deze zending betaald daarom kan ik geen vergoeding aanbieden. Het gaat hier om een retour zending en daarom is de webshop de originele afzender.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen