Klacht POSTNL: Bezorgdatum veranderd

Denise

Hallo postNL,
Ik heb maandag een pakketje besteld, en die zouden binnen 2-3 dagen bezorgd worden.
Ik heb een verzendbevestiging van de afzender gehad, en bij postnl track & trace stond er eerst dat hij woensdag tussen 10:30 en 12:30 bezorgd zou worden. Dat is niet gebeurd, en toen stond er dat het donderdag tussen 10:30 en 12:30 bezorgd zou worden. Maar ook vandaag zijn ze niet bezorgd. Nu zijn ze weer verplaatst naar morgen tussen 10:30 en 12:30. Ik vraag me af wat er aan de hand is, wanneer krijg ik mijn pakketje binnen?

Mvg.
Denise

Ik zou graag meer duidelijkheid willen om de reden waarom het pakketje vertraagd is, of gewoon een levering op de dag dat het afgesproken is.

Geachte mevrouw Möhlmann,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Uit uw bericht begrijp ik dat het door u te ontvangen pakket steeds een andere bezorgdatum krijgt. Ik kan mij voorstellen dat u graag wilt weten wanneer u de zending kunt verwachten. Omdat ik u telefonisch niet heb kunnen bereiken informeer ik u op deze wijze.In mijn systeem kan ik zien dat de afzender deze zending op 8 april digitaal aan ons heeft voorgemeld. Echter kan ik zien dat deze zending pas op 11 april fysiek bij ons is aangeleverd waardoor wij de zending niet eerder bij u hebben kunnen aanbieden. Ook kan ik zien dat u de zending inmiddels in uw bezit heeft. Mijn oprechte excuses voor het ondervonden ongemak!Met vriendelijke groet,Tineke