Klacht POSTNL: Bezorgdienst van postnl kan het niet waar maken

Klachtnummer
# 276009
Gebruiker
AHA
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor gespaard om een nieuwe telefoon te kopen. De telefoon besteld via mobiel.nl. Vervolgens wordt door postnl niet bezorgd. 3 avonden voor thuis gebleven. Zonder tegenbericht wordt de bezorging vroegtijdig gestaakt of beweren dat ze geweest zijn. Het pakket zou terug gestuurd worden naar de opdrachtgever maar weer hetzelfde liedje. Wordt gewoon niet geleverd. Ik heb alles aan gedaan bij postnl maar helaas. Weer van het kastje naar de muur.

De oplossing

Dat het pakket bezorgd zou worden zodat ik mijn geld of mijn telefoon kan in ontvangst nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Amiri,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending met een telefoon verwacht maar dat deze nog niet is bezorgd.

    Ik zou graag met u mee willen kijken naar de zending. Zou u de track en trace code van de zending willen sturen?

    Ik zie uw reactie graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen