Klacht POSTNL: bezorgen is niet komen opdagen ondanks dit wel via mail is gezegd

Klachtnummer
# 452202
Gebruiker
cheslaine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een pakketje besteld zou vandaag tussen 3 en 5 komen maar om 2 uur kreeg ik een mail dat me pakketje niet meer komt ik heb contact met jullie gehad jullie reden was dat ik ze gemist hebt ik ben de hele dag thuis en me ouders en de Camara beelden zie je ook dat niemand langs is gekomen ik heb zelfs niks in de brievenbus gekregen enige optie was om het toch op te halen ik ben namelijk niet goed ter been dus dat stukje fietsen doet toch best veel en om daarvoor me benzine uit te geven vind ik onnodig.

De oplossing

dat me pakketje gewoon thuis word afgeleverd morgen of een vergoeding

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn als u thuis zit te wachten en u deze melding in eens ontvangt. Ik zie dat u onderhand de zending al op heeft gehaald van de locatie. Het enige wat ik daarom nog voor u kan doen is er voor zorgen dat we herhaling kunnen voorkomen, door de bezorger hierop aan te laten spreken. Ik heb dit dan ook doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger, zodat dit kan gebeuren. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen