Klacht POSTNL: bezorgen is niet komen opdagen ondanks dit wel via mail is gezegd

cheslaine

ik heb een pakketje besteld zou vandaag tussen 3 en 5 komen maar om 2 uur kreeg ik een mail dat me pakketje niet meer komt ik heb contact met jullie gehad jullie reden was dat ik ze gemist hebt ik ben de hele dag thuis en me ouders en de Camara beelden zie je ook dat niemand langs is gekomen ik heb zelfs niks in de brievenbus gekregen enige optie was om het toch op te halen ik ben namelijk niet goed ter been dus dat stukje fietsen doet toch best veel en om daarvoor me benzine uit te geven vind ik onnodig.

dat me pakketje gewoon thuis word afgeleverd morgen of een vergoeding

Uiteraard niet fijn als u thuis zit te wachten en u deze melding in eens ontvangt. Ik zie dat u onderhand de zending al op heeft gehaald van de locatie. Het enige wat ik daarom nog voor u kan doen is er voor zorgen dat we herhaling kunnen voorkomen, door de bezorger hierop aan te laten spreken. Ik heb dit dan ook doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger, zodat dit kan gebeuren. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling.