Klacht POSTNL: Bezorgen niet na gekomen

Klachtnummer
# 427749
Gebruiker
Ziggy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemiddag met mevrouw elderbroek
Ik had gisteren en soundbar bij bol.com besteld
En die zou vandaag bezorgd worden door post nl
En ik heb er extra voor betaald om hem vandaag te krijgen en nu zie ik staan dat die morgen woord bezorgd en daar ben ik niet blij mee
Graag hoor ik van jullie
Mvg Brigitte elderbroek

De oplossing

Ik wil gewoon dat mijn soundbar vandaag gewoon woord bezorgd wand daar heb ik extra voor betaald

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Elderbroek,

    Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te lezen dat de Soundbar niet op het gewenste moment geleverd is. Mijn excuses daarvoor. Ik vermoed dat u de kosten voor deze speciale levering aan Bol.com heeft betaald. U kunt deze kosten dan bij hen terugvragen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen