Klacht POSTNL: Bezorgen op oprit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450829
Gebruiker
Broeren9
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag voor de 6e keer met Postnl gebeld. Pakketje is nu voor de 6e keer op de oprit bezorgt, in het zicht van voorbijgangers en buren.

Na het herhaaldelijk bellen van de klantenservice vertelde ze mij dat dit niet meer zou voorkomen.

Bij de 2e keer is er zelfs voor een pakketje getekend door de bezorger, dat is strafbaar.

Bij de 5e keer kon de klantenservice een verzoek doen om terug gebeld te worden door het depot in de buurt. Dat gebeurde een paar dagen later en die gaf mij aan dat dit met de bezorgers besproken was en niet meer zou voorkomen.

De oplossing

Dat de bezorging bij niet thuis naar de buren gaat danwel een postnl punt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van pakketten op uw adres. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik vind het kwalijk om te vernemen dat er wederom een pakket onbeheerd bij u op de oprit is achtergelaten. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er inderdaad een klacht is ingediend naar aanleiding van eerder contact met onze klantenservice over dit pakket. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar uw klacht is inmiddels opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit besproken met de chauffeur om de bezorging te verbeteren. Er wordt per medewerker wel bijgehouden hoeveel klachten er binnenkomen om dan eventueel andere passende maatregelen te kunnen nemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Broeren9
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vandaag wederom hetzelfde, deze keer betrapte ik de bezorger. Nu is mij voor de 7e keer belooft dat het besproken is en opgelost zou worden. word het dus niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen