Klacht POSTNL: Bezorgen op verkeerdadres terwijl wij thuis zijn.

Loekysammy1960

Mijn klacht is dat mijn pakje 2 deuren verder onder de auto is gegooit die in de garage stond . Wij waren gewoon thuis. Was weer die turk. Hem hem al vaker aangesproken door nalatigheid.
Echt schandalig. Kan echt niet

Dit is al de zoveelste keer bij die zelfde persoon. Hij moet zijn exuses aanbieden.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. De zending werd bij uw buren onder de auto neergezet, terwijl u gewoon thuis was. Dat is niet de bedoeling en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Graag zet ik dit door zodat we dit met de betrokken medewerker kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren