Klacht POSTNL: Bezorgen pakket

Klachtnummer
# 63090
Gebruiker
Thelosen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het pakket is opgehaald op woensdag 21 mei bij het Atractiepark Slagharen. Het pakket heeft als barcode: 2SOPKA2608433. Tot op heden (9juni) nog steeds geen bezorgdatum bekend.




Gewenste oplossing

Bezorging op korte termijn of vergoeding van de schoenen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    geachte heer Thelosen,Uit uw bericht begrijp ik dat u een afhaalopdracht heeft aangemaakt maar het pakket nog niet heeft ontvangen. Graag informeer ik u hierover.Volgens mijn gegevens is er op 21 mei een poging gedaan om het pakket af te halen. Helaas was er geen pakket aanwezig en daardoor is de opdracht komen te vervallen.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen