Klacht POSTNL: Bezorgen zegt dat die aan de deur is geweest maar echt niet anders had ik wel een briefje gehad,

Sam

Pakket bezorgen zondag 29--09-2019 bleijerheide kerkrade.
Zou mij gemist hebben en dat moet ik via de app van jullie vernemen, geen briefje helemaal niks, die heeft aan de verkeerde voordeur gestaan,

als nog bezorgen vandaag,

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u op zondag 29 september een melding via de app kreeg omdat de bezorger u gemist had. U geeft aan dat de bezorger niet bij u langs is geweest en dat u ook geen briefje heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Het is in zo’n situatie spijtig genoeg niet mogelijk om het pakket alsnog dezelfde dag te leveren. Volgens mijn informatie heeft u de bezorging kunnen aanpassen en heeft u het pakket inmiddels kunnen afhalen bij een PostNL locatie. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.