Opgelost door POSTNL: Bezorger 40-VFX-8 verkeersonveilig gedrag

monty

Zie https://www.klachtenkompas.nl/postnl/herhaaldelijk-verkeersonveilig-gedrag-bezorge. Nu parkeert 40-VFX -8 op stoep en rijdt via fietspad op route met veel scholieren tijdens start school. Het

Chauffeur aanspreken. Aangezien niet eerste keer Is svp beleid herzien.

Geachte heer Leenders,

Helaas geeft de link die u toestuurt: https://www.klachtenkompas.nl/postnl/herhaaldelijk-verkeersonveilig-gedrag-bezorge geen informatie. Kunt u mij vertellen wat er precies aan de hand is? Dan kan ik actie voor u ondernemen.

Lotte
    PostNL Klantenservice.
    monty
    Bedankt voor je reactie. Het ging om:
    Uw koerier met VW Transporter kenteken 4-VVX-45 parkeert regelmatig op een drukke rotonde deels op het fietspad op een plek waar auto's niet mogen komen en rijdt weg over de rotonde door via het fietspad de weg te kruisen.
    We hebben hiervan melding gemaakt via uw procedure. We hebben de terugkoppeling per e-mail ontvangen dat de chauffeur hierop aangesproken was op het depot.

Ik heb begrepen dat het inmiddels met de chauffeur besproken is.
    Geachte heer Leenders,

De chauffeur is inderdaad aangesproken, hopelijk met het gewenste resultaat.

An
    Dank u!