Klacht POSTNL: Bezorger al 3 dagen onderweg?!
Details
De klacht
Waarom staat er in de post nl app dat de bezorger inmiddels 3 dagen onderweg is?.Ben vrijdag bij post afhaal locatie geweest "na 15:00 als aangegeven.
Maar bezorger is nooit langs geweest.
Meerdere mensen klaagden hier over.
Hoe is dit mogelijk postnl.
En hoe komt het dat er na jaren regen van klachten geen verbeteringen komen.
Foutjes maken we allemaal.
Maar er gebeuren dingen bij post nl wat aantoont dat kwam management de verkeerde mensen op de juiste plekken zitten... Dat is de conclusie die hier uit trek.
Hoe dan ook, ik hoop dat de bezorger snel zijn pakketten bezorgd bij de afhaal locatie.
Ik heb de inhoud van mijn bestelling hard nodig namelijk..
Is zelf afhalen bij sorteer centrum mogelijk?.
De oplossing
De bezorger aanspreken die op de route heeft gereden of rijd.Als ik een fout maak op mijn werk wordt ik er ook op aan gesproken.
Ik zou graag een duidelijke verklaring willen krijgen waarom het mogelijk is dat een pakket bezorger 3 dagen onderweg is.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.