Klacht POSTNL: Bezorger al 3 dagen onderweg?!

M Schenk

Waarom staat er in de post nl app dat de bezorger inmiddels 3 dagen onderweg is?.
Ben vrijdag bij post afhaal locatie geweest "na 15:00 als aangegeven.
Maar bezorger is nooit langs geweest.
Meerdere mensen klaagden hier over.
Hoe is dit mogelijk postnl.
En hoe komt het dat er na jaren regen van klachten geen verbeteringen komen.
Foutjes maken we allemaal.
Maar er gebeuren dingen bij post nl wat aantoont dat kwam management de verkeerde mensen op de juiste plekken zitten... Dat is de conclusie die hier uit trek.
Hoe dan ook, ik hoop dat de bezorger snel zijn pakketten bezorgd bij de afhaal locatie.
Ik heb de inhoud van mijn bestelling hard nodig namelijk..
Is zelf afhalen bij sorteer centrum mogelijk?.

De bezorger aanspreken die op de route heeft gereden of rijd.
Als ik een fout maak op mijn werk wordt ik er ook op aan gesproken.
Ik zou graag een duidelijke verklaring willen krijgen waarom het mogelijk is dat een pakket bezorger 3 dagen onderweg is.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket vertraging heeft opgelopen en dat de bezorger het pakket niet bij u heeft aangeboden, ondanks dat dit volgens de Track & Trace wel het geval zou zijn. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Laat ik u eerst bedanken voor de melding. Zonder dit kunnen wij onze service niet verbeteren. Ik maak een melding van uw klacht. Wij spreken de bezorger hierop aan, zodat we herhaling in de toekomst voorkomen. U ontvangt hier geen terugkoppeling op maar wij gebruiken uw reactie om onze dienstverlening te verbeteren. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn oprechte excuses aan.