Klacht POSTNL: Bezorger belt niet aan en zal wel zijn geweest

Klachtnummer
# 291019
Gebruiker
Mike.vog
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger belt niet aan en op de site staat dat de bezorger geweest is maar mij gemist heeft maar in de brievenbus zit geen briefje Helemaal niets en ik zit de hele dag thuis te wachten op mijn pakket.

De oplossing

Dat dit niet meer voor komt en de chauffeurs eens aan gaan bellen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Vogelaar,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp hieruit dat u gewoon thuis was, maar dat er werd aangegeven dat er niemand aanwezig was. Ik begrijp dat u daar niet blij mee bent en wil u namens PostNL mijn excuses hier voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van uw adresgegeven heb ik kunnen zien dat u gister ook contact heeft gehad via chat. Via die weg is inmiddels een klacht aangemaakt. De leidinggevende gaat dit met de betrokken medewerker bespreken. Hierop volgt geen terugkoppeling, maar hopelijk kunnen we zo herhaling voorkomen.
    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?