Klacht POSTNL: Bezorger belt niet aan voor pakketje, wel niet thuis bericht in brievenbus

Klachtnummer
# 358933
Gebruiker
Rvn1993
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik betaal post nl via de app 1,95 om 's avonds bij mij langs te komen omdat ik overdag aan het werk ben. Zit ik thuis te wachten op mijn pakketje, krijg ik een melding in de app dat ik niet thuis was en dat ze de volgende dag weer komen.
De bezorger heeft niet aangebeld. Gewoon een briefje in de bus gegooid. Ik wil mijn geld terug. Niet omdat het zo veel is, maar het gaat om het princiepe. Dit is niet de eerste keer. Bezorgers zijn lax en doen zomaar wat.

De oplossing

Geld terug en zorgen dat bezorgers hun werk beter doen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging. U heeft extra betaald voor avondbezorging, maar het pakket is niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u niet tevreden bent met de bezorging van uw pakket. Ik kijk graag wat ik voor u kan doen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    * Uw e-mailadres
    * Uw bankrekeningnummer en de tenaamstelling hiervan
    * Een betaalbewijs van de extra kosten voor de avondbezorging
    * Kunt u aangeven of de deurbel wel goed werkt?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen