Klacht POSTNL: Bezorger belt niet aan

Horst

Bezorger Postnl belt niet aan, doet een niet thuis briefje in de bus terwijl wenthuis zijn. Wij hebben 2 voordeuren, eerst kantoor daarna voordeur van woonhuis. Waarschijnlijk probeert bezorger alleen de eerste deur, doordeweeks is daar vaak iemand maar nu dus niet en in het weekend ook niet. Laatst ook een niet thuis briefje op zaterdag terwijl we thuis waren. Vervelend, we zitten voor niets te wachten.

Aanbellen bij beide deuren.

Geachte heer,mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht over de bezorging van uw pakket. Er is aangegeven dat u niet thuis was, terwijl dit wel het geval was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u daar niet blij mee bent. Mijn excuses hiervoor. Ik wil hier graag een klacht voor aanmaken zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- U geeft aan dat u twee voordeuren heeft. Zijn beide voorzien van een apart huisnummer of hebben ze allebei hetzelfde huisnummer?
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Kunt u controleren of de bel goed werkt en of u wel een briefje heeft ontvangen in uw bus?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor de extra informatie. Ik heb uw klacht geregistreerd en doorgestuurd naar de leidingevende van de bezorger. Die zal deze klacht verder oppakken en bespreken om in de toekomst te voorkomen dat de bezorger u mist bij het bezorgmoment.