Klacht POSTNL: Bezorger belt niet bij mij aan terwijl ik thuis ben maar geeft pakket direct aan buren.

Klachtnummer
# 427803
Gebruiker
Harmonie#007
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bezorger van mijn pakket heeft niet aangebeld terwijl ik thuis was (pakket direct afgegeven bij buren, die hierover eveneens ontevreden zijn). Dit is helaas vaker gebeurd (weet niet welke bezorgers), waarover ik eerder al klacht heb ingediend. Alle begrip voor haast van bezorger, maar eerst aanbellen bij geadresseerde hoort altijd. Vriendelijke groet & dank.

De oplossing

Bezorgers aub extra instrueren dat ze ALTIJD EERST AANBELLEN bij geadresseerde en - bij geen gehoor - dan pas pakket aan buren geven.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Het is uiteraard wel de bedoeling dat de bezorger eerst het pakketje op uw adres tracht te bezorgen. Kunt u voor mij nagaan of uw deurbel goed werkt? Zoja, dan wil ik graag een klacht registreren. Hiervoor ontvang ik graag de 3S-barcode van het pakketje samen met uw e-mailadres.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Harmonie#007
    Datum
    Tav antwoord POSTNL dd 4-3-2020 met vragen over mijn klacht, het volgende:
    - mijn deurbel doet het altijd prima
    - miijn emailadres werk: I.V.E.Carlier@lumc.nl
    - mijn emailadres prive: icarlier@upcmail.nl
    - 3S-barcode onbekend. Op Postnl-kaartje ""we hebben u gemist"" stond als niet-thuiscode: KG26849292. Met groet & dank.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Om een klacht te kunnen indienen, hebben we echter wel een Track en Trace-code nodig. Heeft u die destijds ook niet ontvangen van de afzender? Kunt u anders nog aangeven wanneer u het briefje precies in uw brievenbus heeft gekregen? Dan kan ik kijken of ik op die manier nog iets kan achter halen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?