Klacht POSTNL: Bezorger belt niet eens aan

Jesper Fluit

Ons pakket is bij de buren bezorgt. Op zich niet vervelend natuurlijk, maar wij waren gewoon thuis en zelfs beneden. Bezorger heeft niet aangebeld, maar het pakket maar gelijk naar buren gebracht...

De bezorger mag wel eens een cursusje klantvriendelijkheid krijgen.

de tracking code van het betreffende pakket. Zodat wij uw klacht kunnen uitzetten naar de betreffende bezorger.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.