Klacht POSTNL: Bezorger bepaalt of hij zin heeft te leveren, KS 0,0 menselijk

Klachtnummer
# 255029
Gebruiker
hooijbritt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Derde keer op rij problemen met bezorgen pakket. Eerste keer besloot de bezorger het pakket gewoon terug te brengen naar het distributiecentrum. De tweede keer werd mijn pakket in de tuin van de buren neergezet. De derde keer besloot de bezorger helemaal niet langs te komen. Alle keren zonder briefje in de bus. De klantenservice spreekt alleen maar robot-zinnen waar ik niks mee kan. En de klacht wordt altijd intern besproken. PostNL: slechtste bedrijf ooit.

De oplossing

Mijn pakket vandaag bezorgen. Extra kosten voer hond en belkosten terug.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Hooijmans,

    Uit uw reactie begrijp ik dat de bezorger niet altijd de zending op de juiste en gewenste manier bij u bezorgd. Dit is natuurlijk niet de manier van werkten en zeker niet de bedoeling mijn excuses voor het ongemak.

    Ik zie dat er al een klacht is aangemaakt tegen deze bezorger en die zal hier op worden aangesproken. Verder kan hier niets voor gedaan worden. U kunt er van uitgaan dat deze klachten serieus genomen worden. Een bezorger kan een gele kaart ontvangen voor bepaald klachten en als hij 9 gele kaarten heeft dan wordt hij ontslagen.
    Ik hoop dat het in de toekomst niet meer voor komt en dat u uw zendingen gewoon ontvangt.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Jurgen
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen