Opgelost door POSTNL: Bezorger bezorgd pakketje niet, maar stopt briefje in brievenbus en vertrekt.

#bosschenaar

Vandaag een briefje in de brievenbus dat de bezorger ons niet thuis trof. We zijn echter met 2 personen thuis en geen van beiden heeft de deurbel gehoord , maar wel de brievenbus toen het briefje erin gedaan werd. Helaas was bezorger al weg toen we briefje eruit haalden. Dit is helaas niet de eerste keer dat dit voorvalt. We stellen het op prijs als de bezorger voortaan goed aanbelt en niet direct een briefje in de brievenbus stopt en vertrekt!

Klacht doorgeven aan bezorger en erop toezien dat voortaan pakketjes correct bezorgd worden.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u de bel niet heeft gehoord en dat u alleen een briefje heeft gevonden. Mijn excuses hiervoor. Ik wil hierover graag een klacht voor u aanmaken om dit met de chauffeur te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u ook getest of uw deurbel nog goed werkt? (Dit moet ik in de klacht vermelden wanneer er wel een briefje is achter gelaten) Een bezorger levert een pakket liever af, dan het weer mee te nemen.

#bosschenaar