Opgelost door POSTNL: Bezorger bezorgd pakketje niet, maar stopt briefje in brievenbus en vertrekt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 485019
Gebruiker
#bosschenaar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag een briefje in de brievenbus dat de bezorger ons niet thuis trof. We zijn echter met 2 personen thuis en geen van beiden heeft de deurbel gehoord , maar wel de brievenbus toen het briefje erin gedaan werd. Helaas was bezorger al weg toen we briefje eruit haalden. Dit is helaas niet de eerste keer dat dit voorvalt. We stellen het op prijs als de bezorger voortaan goed aanbelt en niet direct een briefje in de brievenbus stopt en vertrekt!

De oplossing

Klacht doorgeven aan bezorger en erop toezien dat voortaan pakketjes correct bezorgd worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u de bel niet heeft gehoord en dat u alleen een briefje heeft gevonden. Mijn excuses hiervoor. Ik wil hierover graag een klacht voor u aanmaken om dit met de chauffeur te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u ook getest of uw deurbel nog goed werkt? (Dit moet ik in de klacht vermelden wanneer er wel een briefje is achter gelaten) Een bezorger levert een pakket liever af, dan het weer mee te nemen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#bosschenaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen