Opgelost door POSTNL: Bezorger bezorgt niet

content Opgelost
Silvia56

App geeft allerlei informatie:pakket komt 9.00, komt om 12.00, heeft vertraging, we hebben u gemist, we komen morgen weer, u kunt het afhalen. Dit arsenaal is me in 2 dagen met 2 pakjes overkomen, maar het meest irritante is nog wel dat ik 2 dagen thuis zit te wachten en de bezorger langs zie rijden, maar HIJ NIET NAAR MIJN DEUR KOMT en dan zegt dat ik er niet ben. Waardeloos bedrijf met slechte bezorgers

Eindelijk de service eens verbeteren en betere bezorgers in dienst nemen die ook Nederlands spreken.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meerdere meldingen kreeg in de app en dat er ook werd aangegeven dat de bezorger u gemist zou hebben. U heeft aan dat hij niet bij u aan de deur is geweest. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie heeft u het pakket inmiddels kunnen afhalen bij een PostNL locatie. Uiteraard dienen we actie te ondernemen en moet de bezorger aangesproken worden op deze gang van zaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u bevestigen dat de bel goed werkt en dat u geen briefje in de brievenbus heeft ontvangen?
    - Wat is uw e-mailadres?

Silvia56
    Ik heb 2 deurbellen en beide werken goed! Ik zag de (nieuwe) bezorger op de parallelweg tegenover mijn huis een beetje zoeken met mijn pakje in zijn handen. Ben voor het raam gaan gebaren en kloppen, maar hij ging zijn auto weer in en vertrok. Ik had 2 pakjes die achtereenvolgend zogenaamd niet afgeleverd konden worden. Mail:silviaderooij@ziggo.nl
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb een klacht ingediend en doorgezet naar de leidinggevende. Die zal dit gaan bespreken zodat we dit kunnen voorkomen in de toekomst. Uiteraard excuses voor het ongemak dat is ontstaan.