Klacht POSTNL: bezorger bied pakket niet aan via de voordeur

Klachtnummer
# 357977
Gebruiker
R Oude Middendorp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorger bied pakketje niet aan de voordeur aan. Drukt vervolgens het niet thuis briefje door de poort aan de achterkant. Zowel gisteren als vandaag is mij dit gebeurd, klacht aangemaakt maar wordt niks mee gedaan

De oplossing

De bezorger moet het pakketje via de voordeur aanbieden!
Niet via de achterkant waar geen bel zit om vervolgens het pakketje bij een ophaalpunt te droppen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het pakket zou niet aan de voordeur zijn aangeboden. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u het pakket graag bij de voordeur aangeboden wilt zien. Ik zie inderdaad dat hier op 27 maart een klacht over in is gediend. Klachten worden binnen twee werkdagen met de desbetreffende bezorger besproken. Ik ga er dan ook vanuit dat het niet nogmaals voorkomt. Het is niet mogelijk om hier nog een klacht over te registreren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?