Klacht POSTNL: Bezorger brengt pakket naar een postnl punt en niet bij mij thuis

ontevreden#klant

De bezorger is niet langs gekomen om het pakket te bezorgen (2x). De bezorger gaat gewoon naar een postnl punt dan kan je het zelf ophalen terwijl je thuis bent. De bezorger is te lui om het pakket te bezorgen.
Er is wel betaald voor thuisbezorging.
Dan wil je een klacht indienen gewoon een mail sturen, nee eerst een chat door met hele stomme antwoorden en dan bel je 389 minuten bezig en krijg je via de mail een reactie die nergens op slaat en daar kan je vervolgens niet op reageren.
Mail adres is er niet .

Contact met postnl over mijn klacht
Geen enkele oplossing geboden. Alleen de vraag of mijn bel wel werkt, daarna werd het stil.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten niet goed is verlopen. U geeft aan dat de bezorger uw pakketten niet heeft aangeboden maar direct naar een PostNL punt heeft gebracht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Beide pakketten zouden volgend de Track & Trace informatie wel bij u thuis aangeboden zijn, op 11 en 13 juli. Het spijt me dat dit niet juist is. Ik wil graag een melding voor u maken om de betreffende bezorger aan te spreken op de gang van zaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Kunt u bevestigen dat de bel goed werkt?

- Heeft u beide malen geen briefje ontvangen?

- Wat is uw e-mailadres?

ontevreden#klant
    !: Mijn bel werkt uitstekend en ik was thuis.
    2: Geen briefje ontvangen
    3: 2353vk@gmail.com
    4: Ik kan de bezorger niet aanspreken omdat het een invaller is (bij hem zijn al veel vaker gelijksoortige problemen geweest!)
    5: het is heel moeilijk om een klacht in te dienen de onzinnige chat zorgt wel dat je opgeeft.
    6: Ik heb deze klacht gemeld per brief en per telefoon (daar heb ik alles uitgelegd maar daar wordt dus schijnbaar niets mee gedaan).
    7: Ik heb een reactie gekregen van postnl via de mail die kant nog wal raakt.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het met de bezorger bespreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling.U mag er uiteraard wel vanuit gaan dat dit niet meer voor zal komen.