Klacht POSTNL: Bezorger brengt pakket niet boven

Jansen

Beste Post nl, vandaag WEDEROM, voor de 5e keer dezelfde klacht over de 2 postbezorgers hier. Alweer weigerde de bezorger om naar boven te komen om mijn pakketje af te geven. Ik word hier echt moedeloos van!!!!!!!! Ik kan zelf niet naar beneden komen vanwege lichamelijke klachen en ik moet nu WEER zelf mijn pakketje ophalen bij het postkantoor. Wat voor mij heel moeilijk is. Wanneer wordt hier wat aan gedaan? Ik ben er nu klaar mee!!! Ik word hier zeer vedrietig en boos van en blijkbaar helpen de klachten niet die jullie doorgeven. Wat is nu de oplossing? Ik wil ook graag de bezorgkosten nu terug hebben die ik hiervoor betaald heb en ook graah dat een andere bezorger mijn pakje alsnog bij mij boven komt bezorgen. Dit is te gek voor woorden!!!

Ik wil dat de pakketbezorgers gewoon de paketten naar boven brengen en ik wil van mijn laatste pakket de bezorgkosten terug of dat een andere bezorger hem alsnog bij mij boven brengt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw adres. De medewerkers willen uw pakketten niet bij uw deur afgeven. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de medewerker uw pakket niet bij u aan de deur aangeboden heeft. Dit is niet volgens de procedure. De pakketbezorgers zijn verplicht om uw zendingen aan de voordeur aan te bieden, ook in flats en galerijwoningen. Alleen wanneer er in een flat of galerijwoning géén lift is, maar wel een spreekinrichting, mag de bezorger u verzoeken om naar beneden te komen. Wanneer u dit niet kunt of wilt dient de bezorger het pakket dus af te geven aan de voordeur.

Uw klacht staat reeds in onze systemen geregistreerd. Ik kan niet nogmaals dezelfde klacht met betrekking tot hetzelfde pakket registreren. Het is wel mogelijk om uw klacht opnieuw te registreren wanneer dezelfde situatie bij een volgende zending onverhoopt weer voorkomt. Bij een herhaalklacht heeft de leidinggevende de mogelijkheid om strengere maatregelen te treffen.

Een vergoeding voor de betaalde verzendkosten kan ik u niet bieden. U heeft de verzendkosten namelijk aan de afzender betaald. De afzender heeft de verzendkosten namens u aan ons betaald en is dus betalende klant/directe opdrachtgever van PostNL.

Jansen
Niets, GEEN oplossing!!!!! Zelfs na 5 klachten is dit NOG STEEDS NIET opgelost! PostNL zegt elke keer dat ze de klacht doorzetten, maar blijkbaar gaat hier iets mis in de communicatie of worden de regels door bepaalde personen gewoon aan hun laars gelapt. De bezorgers brengen mijn pakje NOG STEEDS NIET netjes naar boven ondanks dat ik uitleg dat ik zelf niet naar beneden kan komen vanwege mijn lichamelijke aandoening. Ik vind dit ronduit SCHANDALIG dat hier na 5!!!!!!! klachten niets aan gedaan wordt. Asociaal en totaal geen rekening houden met mensen die een beperking hebben!!!!!!!! WANNEER WORDT DIT OPGELOST?