Opgelost door POSTNL: bezorger brengt pakketten meestal niet meer langs.

sad Opgelost
Vogelhospitaal Naarden

Onterecht melding niet thuis, daardoor moeten nu betaalde medewerkers het pakje ophalen. Dit kost onze stichting dus gewoon harde euro's die we gedoneerd krijgen om dieren te helpen, niet om post op te halen.
Al meerdere klachten hierover gedaan maar PostNL blijkt tot nog toe doof hiervoor.

volgens afspraak de pakketen gewoon bezorgen
Bezorger wordt aangesproken, heb niet echt het idee dat dit helpt omdat we deze klacht al vaker hebben neergelegd. Maar we blijven positief en kijken het weer even aan. Overigens is er gisteren weer een pakje niet aangeleverd, geen goed begin...

Geachte mevrouw/heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

-Track en Trace code van het betreffende pakket.

Vogelhospitaal Naarden
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Bedankt voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de ontstane overlast.