Opgelost door POSTNL: bezorger brengt pakketten meestal niet meer langs.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 531237
Gebruiker
Vogelhospitaal Naarden
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Onterecht melding niet thuis, daardoor moeten nu betaalde medewerkers het pakje ophalen. Dit kost onze stichting dus gewoon harde euro's die we gedoneerd krijgen om dieren te helpen, niet om post op te halen.
Al meerdere klachten hierover gedaan maar PostNL blijkt tot nog toe doof hiervoor.

Gewenste oplossing

volgens afspraak de pakketen gewoon bezorgen
Geboden oplossing
Bezorger wordt aangesproken, heb niet echt het idee dat dit helpt omdat we deze klacht al vaker hebben neergelegd. Maar we blijven positief en kijken het weer even aan. Overigens is er gisteren weer een pakje niet aangeleverd, geen goed begin...
Status
opgelost
Beoordeling
sad

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw/heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    -Track en Trace code van het betreffende pakket.


    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Vogelhospitaal Naarden
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze Klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen