Klacht POSTNL: Bezorger die niet normaal pakket kan overhandigen

B

Eindelijk na lang wachten werd mijn pakket bezorgd, hij belde aan en hij kon naar de derde verdieping lopen. Het is voor sommige vervelend maar een jongeman kan het makkelijk hebben. Nadat ik mijn deur open deed zei hij geen hallo of ik heb pakket voor u nee hij stond letterlijk geïrriteerd te zuchten of het een last was wat hij moest doen. Maar dat was niet alles wanneer hij de pakket over handigde deed hij ook niet op een sociale manier, hij gaf met zijn 1 hand van hier pakket.

het is dat de pakket gelukkig licht is anders kon ik het niet herpakken en was het gevallen ipv sorry nee de jongeman liep gewoon gewoon weg zonder fijne dag doeg of wat dan ook. Wilde eerste instantie er wat van zeggen maar deed de deur dicht omdat ik echter niet erger wilde maken

Persoonlijk op aanspreken, het is zijn baan om de product goed te leveren en zijn service goed te doen. want als hij volgende keer weer voor de deur staat dan zal ik zeker er wat van zeggen maar niet op een vriendelijke manier.

Geachte heer/mevrouw Trafeh,

Uit uw bericht begrijp ik dat onze bezorger u niet vriendelijk heeft behandeld. Ik kan me goed voorstellen dat u dit als onprettig heeft ervaren en bied u dan ook mijn oprechte excuses aan. Ik wil u graag informeren over mogelijke vervolgstappen.

Ik ga ervoor zorgen dat uw melding wordt besproken met de betreffende medewerker, om herhaling te voorkomen. Ook registreer ik uw melding, zodat wij onze dienstverlening kunnen optimaliseren. U zult hierover geen verdere reactie ontvangen.

Bram
    PostNL