Klacht POSTNL: bezorger die over gesloten toegangshek ( 1.50 cm) is geklommen terwijl bewoners niet thuis zijn.

sad Niet opgelost
klacht voor postnl

onze bezorger is over ons hek geklommen om het pakket voor de deur te leggen.
Dit is niet een normaal tuinhekje waar je even over heen kunt stappen. Er is een toegangshek voor onze oprijlaan, wij waren niet thuis. We hebben een waakhond die binnen in huis was.
Echter wanneer deze buiten zou zijn geweest, had hij de bezorger waarschijnlijk in de broek gebeten.

Hoe haalt de bezorger het in zijn hoofd om over dat hek te klimmen!!

indien er niemand thuis is in het vervolg het pakketje nogmaals aanbieden of bij een van de buren achterlaten.

Geachte heer/mevrouw Sluijter,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw zending is bezorgd. De bezorger zou over een hek zijn geklommen om vervolgens uw zending voor uw deur onbeheerd achter te laten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres. Dit kan in een privé bericht gestuurd worden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

klacht voor postnl
    dank voor uw reactie op onze klacht van vorige week. vandaag echter kwamen wij thuis van werk en vonden opnieuw een pakje voor de deur!. wederom is een bezorger over het toegangspoort geklommen. Dit hek is nu dusdanig ontwricht dat het aanloopt over het grind. Ik vind dit echt niet normaal!! En we willen de kosten voor reparatie van de toegangspoort op PostNL kunnen verhalen. Wij verzoeken u om een schade formulier toe te sturen. aan peggy_sluijter@ziggo.nl

Geachte heer/mevrouw Sluijter,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger weer over het toegangshek heen is geklommen en hierdoor het toegangshek heeft beschagid. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb door middel van uw gegevens een onderzoek opgestart en deze doorgezet naar de onderzoeksafdeling. Deze zal naar de situatie kijken. Ik heb hierbij uw verzoek om schadevergoeding vermeldt. Binnen 8 werkdagen wordt u telefonisch geïnformeerd door mijn collega over de verdere afhandeling van het onderzoek. Ik wil u nogmaals mijn oprechte excuses aanbieden voor alle ongemak en ik hoop dat het op deze manier goed komt!

klacht voor postnl
Er is toegezegd dat er een onderzoek gaat plaatsvinden. Ik neem aan om te onderzoeken wie de bestuurder/bezorger is die tot tweemaal toe over ons toegangshek is geklommen. Waardoor deze ontwricht is en dus gerepareerd dient te worden. Wij hebben om een schadeformulier verzocht en hebben deze nog niet ontvangen. Hopelijk komt hier nog opvolging op.