Opgelost door POSTNL: Bezorger doet geen moeite aan de deur te komen.

content Opgelost
Chantal.ra

Post pakket dat net te groot zijn voor de brievenbus word ergens willekeurig bij beneden buur geleverd (in dit geval een kappers zaak naast onze algemene trappenhuis) en een briefje met "we hebben u gemist" in de beneden brievenbus. Hierdoor heb ik sterk het vermoeden dat men weinig tot geen moeite doen bij mij aan de voordeur te komen op 2 hoog. Is op zich prima dat ze snel van de pakketten af willen zijn maar leg het dan gewoon bij het ophaal punt neer van Bruna. Die zit nota bene bij ons aan de overkant van de straat.

Als je snel van het net te groote pakketje af wil, Leg het pakket gewoon bij het Bruna ophaalpunt neer zodat je de bedrijfjes er niet mee lastig hoeft te vallen. En zeker omdat het afhaal punt hier op het plein zit.

Geachte mevrouw Raterink,

Bedankt voor uw bericht en het spijt me te lezen dat uw zendingen bij de buren worden geleverd wanneer u thuis bent om deze aan te nemen. Dit is niet de gebruikelijke procedure, dus ik wil mijn verontschuldiging aanbieden dat het nu mis gaat.
    Graag reageer ik op uw bericht.

Normaliter worden zendingen waarvan we in het verzendtraject erachter komen dat ze te groot zijn om door te brievenbus geleverd te kunnen worden voorzien van een 3SLOCA-code, waarna ze naar een afhaallocatie worden gebracht.
    Ik begrijp dat dit in uw geval niet zo gaat, dus dit zal ik graag willen laten bespreken met de betreffende bezorger zodat we hier in de toekomst rekening mee kunnen houden.

Om dit te doen, ontvangen we echter nog graag de barcode van de betreffende zending.

In afwachting van uw reactie verblijf ik.

Tycho
    PostNL

Chantal.ra
    De kapperszaak was maandags gesloten dus heb het pakket net op kunnen halen.

Dus hierbij de barcode van het pakket. Dit is ook de enige barcode die er op staat.

Chantal.ra
Hoop dat het zo blijft! Briefje in de beneden bus en de post word nu bij het ophaalpunt neergelegd. Dank u wel!