Opgelost door POSTNL: Bezorger doet geen moeite aan de deur te komen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 302744
Gebruiker
Chantal.ra
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Post pakket dat net te groot zijn voor de brievenbus word ergens willekeurig bij beneden buur geleverd (in dit geval een kappers zaak naast onze algemene trappenhuis) en een briefje met "we hebben u gemist" in de beneden brievenbus. Hierdoor heb ik sterk het vermoeden dat men weinig tot geen moeite doen bij mij aan de voordeur te komen op 2 hoog. Is op zich prima dat ze snel van de pakketten af willen zijn maar leg het dan gewoon bij het ophaal punt neer van Bruna. Die zit nota bene bij ons aan de overkant van de straat.

De oplossing

Als je snel van het net te groote pakketje af wil, Leg het pakket gewoon bij het Bruna ophaalpunt neer zodat je de bedrijfjes er niet mee lastig hoeft te vallen. En zeker omdat het afhaal punt hier op het plein zit.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Raterink,

    Bedankt voor uw bericht en het spijt me te lezen dat uw zendingen bij de buren worden geleverd wanneer u thuis bent om deze aan te nemen. Dit is niet de gebruikelijke procedure, dus ik wil mijn verontschuldiging aanbieden dat het nu mis gaat.
    Graag reageer ik op uw bericht.

    Normaliter worden zendingen waarvan we in het verzendtraject erachter komen dat ze te groot zijn om door te brievenbus geleverd te kunnen worden voorzien van een 3SLOCA-code, waarna ze naar een afhaallocatie worden gebracht.
    Ik begrijp dat dit in uw geval niet zo gaat, dus dit zal ik graag willen laten bespreken met de betreffende bezorger zodat we hier in de toekomst rekening mee kunnen houden.

    Om dit te doen, ontvangen we echter nog graag de barcode van de betreffende zending.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Tycho
    PostNL



  2. Auteur
    Chantal.ra
    Datum
    De kapperszaak was maandags gesloten dus heb het pakket net op kunnen halen.

    Dus hierbij de barcode van het pakket. Dit is ook de enige barcode die er op staat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Chantal.ra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hoop dat het zo blijft! Briefje in de beneden bus en de post word nu bij het ophaalpunt neergelegd. Dank u wel!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen