Klacht POSTNL: Bezorger doet zijn werk niet, PostNL stuurt me van het kastje naar de muur.

Mars

Belachelijke klantenservice van PostNL. Ben er net voor de 4e keer achter gekomen dat mijn pakket zomaar retour is gedaan. 4 verschillende pakketten, als ik de twee niet-getraceerde pakketten niet mee tel. Daarnaast is 1 pakket zomaar door iemand anders getekend en heb ik geen bericht ontvangen, dus dat ben ik ook kwijt. Ondanks vele klachten geen echte maatregelen. Ik ben inmiddels 30€ kwijt aan deze onzin, en PostNL wijst me naar de verkopers.
Die bezorger wil hier gewoon niet komen. Dus het probleem ligt toch echt hier. Ik kan al bijna 3 maanden geen pakketten ontvangen hier, maar ben inmiddels mijn vertrouwen kwijt dat PostNL er iets aan doet.
Het is echt belachelijk dat pakketten uit het buitenland automatisch naar PostNL gaan. Zo heb ik niet eens de keuze om een ander bedrijf te laten bezorgen. Nalatigheid door een monopolie. Afzetters.

Kosten vergoeden die ik inmiddels kwijt ben aan dubbele verzendkosten en kwijtgeraakte pakketjes, en de bezorger ontslaan.

Mars
    Wederom op Twitter contact gehad over het laatste pakketje. Ook hier wordt ik weer naar de verkoper verwezen. Ze komen er wel makkelijk vanaf zo.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u niet blij bent met deze situatie. Ik zie dat er ook al via u verschillende klachten in zijn gediend over deze situaties. De bezorger is ook aangesproken op het gedrag en u zou snel verbetering bij de levering naar uw adres. Alle klachten komen in het dossier van de bezorger, hoe meer klachten er binnen komen, hoe strenger worden de maatregelen die genomen worden naar deze bezorger. Voor vergoedingen moeten wij u inderdaad naar de afzenders van de pakketten verwijzen. De afzender heeft namelijk bij ons betaald voor de verzending, waardoor dit alleen via hen geregeld kan worden. Ik zie bijvoorbeeld dat de verzendkosten van het pakketje van Muller wenskaarten al aan hen vergoed is.