Opgelost door POSTNL: Bezorger drukt niet goed op bel; wacht niet totdat cameralampje brandt.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 440264
Gebruiker
Boulevard1
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij hebben u al diverse malen aangeschreven omdat de bezorger niet goed belt en vragen ons af of u niet gewoon alle bezorgers een instructie kunt geven: "Bel bij flats totdat het cameralampje brandt". Er wordt vaak halfbakken op de bel gedrukt zodat deze niet overgaat. We zijn steeds thuis geweest als de bezorger kwam en zagen 'm gisteren weer wegrijden nadat een 'niet thuis briefje werd achtergelaten'.

We hebben dit nooit met andere bezorgers en het is verdomd lastig; vooral als we wijn bestellen en dit moeten ophalen op een paar km afstand.

De oplossing

Instructie aan alle bezorgers geven.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat dit niet fijn is. Ik maak er graag een melding van, zodat dit met de bezorger besproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de Track & Trace code van uw zending;
    - uw e-mailadres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Boulevard1
    Datum
    Track&trace: 3stunm070730311.
    Maar het gaat ons niet om een boodschap aan 1 bezorger maar om een instructie aan allen:

    “Bel bij flats met camera totdat het lampje bij de camera brandt”.

    Wij hebben dit al diverse malen gehad en alleen met Postnl bezorgers. Het is zeer vervelend als je een doos met wijn moet gaan ophalen en wij komen niet meer in winkels ivm Corona. Dus niet bezorgd gaat automatisch terug afzender.
  3. Auteur
    Boulevard1
    Datum
    Email adres: carlavandersmeede@gmail.com.
    Track&trace: 3stunm070730311.
    Instructie aan alle bezorgers: Bel bij flats met camera aub totdat cameralampje brandt.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik heb dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorgers in uw buurt. Deze zal het met de bezorgers bespreken. U mag er dus vanuit gaan dat het na maximaal twee werkdagen met de bezorgers is besproken en u snel verbetering in de levering naar uw adres zal merken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boulevard1
Datum
Uiteindelijke oplossing
De PostNl dame die vandaag doosjes wijn kwam brengen is blijkbaar Onterecht aangesproken op onze klacht. Deze dame doet het altijd perfect en is zeer klantvriendelijk. We gaan ervan uit dat andere bezorgers nu ook goed aanbellen. Hartelijk dank voor de opvolging.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen