Klacht POSTNL: Bezorger dumpt pakketjes of geeft deze aan willekeurige mensen af in het pand.

jo36892020

De bezorger belt niet aan en geeft post mee aan niet directe buren (links of rechts van mij) of hij dumpt de pakketjes in de hal waar iedereen alles weg kan pakken. Klacht gemeld telefonisch en via FB messenger en nu ook nog eens hier. Jullie doen er niks mee. Want hij blijft maar doorgaan!

De bezorger hierop aanspreken!!!!!!! Er zijn inmiddels ontzettend veel pakketjes verdwenen in ons pand.
Na de melding is get wederom gebeurd bij een bewoner uit ons pand. De spullen zijn uit de doos gestolen. En dozen achtergelaten.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de werkwijze van de chauffeur die op uw adres pakketten bezorgd. De chauffeur belt niet aan en laat uw pakketten onbeheerd achter. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn gegevens is er reeds een klacht geregistreerd aan de hand van de barcode die u heeft meegestuurd. Per barcode kunnen wij uw klacht slechts eenmaal registreren. Daarom heeft het geen zin om uw klacht via verschillende kanalen meermaals te melden. U kunt het beste opnieuw contact opnemen met de klantenservice wanneer u onverhoopt problemen met een nieuwe zending ervaart. De klantenservice registreert dan een herhaalklacht en de leidinggevende kan aan de hand van structurele klachten strengere maatregelen treffen.

Houdt u er alstublieft rekening mee dat de klantenservice slechts een doorgeefluik tussen u en de verantwoordelijke afdeling is. De klantenservice heeft dus geen invloed op de afhandeling van uw klacht. Wanneer de chauffeur zijn gedrag niet heeft verbeterd betekent dit niet direct dat uw klacht niet besproken is. Daarom kunt u het beste uw klachten blijven melden, hoe vervelend en vermoeiend dit soms ook kan zijn. In ieder geval wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u ervaart.