Klacht POSTNL: Bezorger eerder aan de deur

# 199473
Kim

Gisteren heb ik 2 producten gekocht via internet en deze zouden vandaag met postnl geleverd worden. Gisteravond netjes een mailtje gehad met dat ik via de postnl app kon kijken hoe laat mijn pakketten geleverd zouden worden. De postnl app gaf aan tussen 8:30 en 10:30. Nou heb ik netjes mijn wekker gezet om 8:00 zodat ik op tijd wakker zou zijn voor de bezorger, staat er in de ochtend dat de bezorger om 7:19 al een poging heeft gedaan om mijn pakket te bezorgen..

Persoonlijk vind ik het gek dat er staat dat mijn pakket vanaf 8:30 bezorgd kan worden en dat de bezorger dan vervolgens 1 uur en 10 minuten eerder dit al heeft geprobeerd.. helemaal aangezien de bezorgtijd al in de ochtend is.

Ik zou het fijn vinden als ik mijn pakket alsnog vandaag zou kunnen krijgen, maar ga ervan uit dat dit niet meer mogelijk is..

Geachte mevrouw de Vries,

Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger eerder langs geweest is, dan aangegeven stond op de website. Ik kan mij goed voorstellen dat u erg van baalt, mijn excuses hiervoor.

De aflevertijd die ik zie staan (07.19 uur) bevreemd mij, dit is wel heel erg vroeg. Graag hoor ik van u of de bezorger hier een kennisgeving van achtergelaten heeft. Mocht dit niet het geval zijn dan kan ik een klacht indienen tegen de bezorger. Ik snap dat dit geen invloed meer heeft op de gang van zaken, echter zorgt dat er wel voor dat deze situatie niet nogmaals ontstaat. Mocht u hier een klacht over indienen, dan ontvang ik graag de volgende gegevens van u:
    - Uw adresgegevens
    - Uw telefoonnummer en e-mailadres

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.
    Vriendelijke groet
    Marije

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren