Klacht POSTNL: bezorger gaat zonder aan te bellen!!

Sonny

Bezorger gaat gewoon weg zonder überhaupt de deurbel te gebruiken! krijgen niet thuis bericht terwijl we er gewoon zijn. postbezorgers komen aan de achterkant van ons huis uit gezien de voorkant auto vrij is. We hebben op de achterpoort een briefje hangen met het vriendelijke verzoek voor pakket diensten om aan de voorkant op de deurbel de drukken (bezorgers staan te pas en te onpas in de achtertuin. bezorger plakt gewoon het niet thuis briefje bovenop ons verzoek en gaat weer weg. Vervolgens een halfuur in de wacht gestaan bij de klantenservice van PostNL waar vervolgens de medewerker daar ook niets voor me kan betekenen.

Ik wil dat het bedrijf met een goede oplossing komt en dat er een mogelijkheid bestaat vanuit de klanten service om de betreffende chauffeur te contacten en de fouten meteen te corrigeren. (pure laksheid van deze bezorger)

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. De bezorger hoort natuurlijk wel aan te bellen. Maak hier graag een melding van maar helaas kan ik geen informatie vinden op deze code. Kunt u deze nog eens controleren. Als u gelijk uw mailadres meestuurt kan ik hier mogelijk gelijk een melding van maken.

Sonny
    3STXKC11540641

Ben benieuwd of deze nu wel te vinden is

Bedankt voor uw bericht met de barcode. Nu kan ik inderdaad wel informatie vinden. Graag wil ik de afhandeling van uw klacht toelichten, want de bezorger hoort uiteraard gewoon op uw adres aan te bellen.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels contact heeft opgenomen met de klantenservice. Er is een klacht opgemaakt en dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor. U zal hier geen verder bericht meer over ontvangen, maar dit is besproken met de chauffeur om dit zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.